fredag 25 mars 2016

Börjar bli less

Ännu vågar jag mig inte ut, kan heller inte jobba imorgon. För att febertermometaren ännu visar över 37 när jag inte har verkande burana i mig. Och även om min hals är på bättringsvägen vill jag inte prata.

Jag var ändå ut och fotade lite med Zara idag, kände att jag behövde lite miljöombyte. Plus att jag då fick en anledning att sätta på mig något annat än pyjamas och allmänt pigga upp mig själv litegrann.

Känns surt ändå att jag ska sitta hem en kväll till nu när andra är ute och skojar. Plus imorgon. Så typiskt att jag blev sjuk på ett lov.

Nu vill jag faktiskt sluta klaga, ska äta något gott istället.

Ps.
Ni har väl inte glömt vad det är för dag idag? Långfredag.
Det skall ju vara en "sorlig" dag eftersom Jesus verkligen led och dog på denna dag.. men jag tycker det är en av de allra viktigaste dagarna. För utan denna händelse skulle var och en av oss vara meningslösa och förlorade.
Men så är inte fallet nu.
Nej,
vi blev räddade❤

Ni ska hade bra!
Still holding those thumbs I hope?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar