torsdag 17 mars 2016

New hair | o u t f i t

Hej på er! Idag har vi haft en såndär dag då man bara "soligt och varmt, men ändå kyligt?" Nej men alltså jag trodde att den sköna värmen skulle hålla i sig men tydligen inte ännu. Min dag har varit bra ändå!
Höll på med konstverk tills maten kallade över oss till folkhögskolan. Supermat, än en gång. Sen har vi bara sjungigt, haft massage och hållit på med olika lekar och imrovisationer.
Som ni ser har mitt hår fått lite mer lyster, jag ville ha lite ljust så det fixade jag igår kväll när jag egentligen borde ha sovit.
Så nu ska jag ta en tupplur tills jag ska med Jennie till stan.
Imorgon blir det bowling och pedrinas med musikgruppen och sen Josefs kalas efteråt. Jag ser fram emot min lediga helg.
Hade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar