torsdag 4 oktober 2018

hemma🌸

Hej på er alla fina🌸
I skrivande stund sitter jag hemma i Jakobstad. 
SÃ¥ skönt. 
Jag är lite sjuk och hade så lite i skolan resten av veckan så jag beslöt mig för att fara hem på onsda kväll. Helt rätt beslut, verkligen! Det är så skönt att vara hemma, och jag har gjort mera skoluppgifter än vad jag skulle ha orkat göra i Åbo.

I måndags hade jag en mysig kväll hos Hanna och Petras 🌸




..Och på tisda kväll hade jag och Fanny fått nog av allt studerande så vi bestämde oss för att vi behövde koppla av lite. Nådendals spa blev det, och det var så skönt!




Idag, torsdag, har jag gjort lite skoluppgifter och varit till stan med mamma. Nu är jag sÃ¥ trött att jag troligen kommer sova en stund, och snart kommer Benjamin.❤️


Ha en fortsatt bra dag. 🌸


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar