måndag 22 oktober 2018

en god nyhet och en härlig helg

Hej och utsäkta. Mitt bloggande lider utav mycket skolarbete och tentläsning. Nästa vecka har jag 3 teneter på 2 dagar och 4 inlämningar snart därefter. 

Men över till de goda nyheterna. Min väska är funnen och nu i Åbo! Den hade tydligen blivit utlagt och lämnades i Vasa av någon konstig anledning. Någon vänlig själ hade -istället för att ta den- fört den till Matkahuolto som i sin tur mejlade mig via Onnibus. Tack till dessa personer! Jag har hopp för mänskilgheten igen! ❤️👏🏼

Denna helg har varit lite plugg och mycket kärlek. Lycka är ju verkligen då Benjamin är här. 
Dessutom har vi varit med Fanny och Herman och mina äldsta syskonbarn -Elsa och Wilma. 































Såklart var det jobbigt att säga hejdå idag, grät lite fast jag inte ville, och sa vi ses snart. Kan inte riktigt förklara varför det är så jobbigt, men den som vet den vet. Att känna sig ensam, och att vara någonstans där man inte riktigt trivs.





Men hörni, jag mår bra och det hoppas jag att ni också gör! Nu säger jag godnatt och önskar er en bra vecka! Vi tar veckan med storm och strör socker på alla sura tankar. Jag skall klara statistikens tenter och beteendevetenskaplig forskning. För det vet jag att jag kan! 💪🏽


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar