söndag 28 oktober 2018

En långhelg gjorde gott

Sitter i skrivande stund hos Fanny och Hermans i deras lägenhet i Åbo. Jag och Fanny dricker kvällsté och kopplar av efter bilresan hit söderut. Det känns helt okej nu när jag väl är här, men det var nog återigen väldigt jobbigt när vi sa hejdå. Längtar till den dagen då vi inte längre behöver säga hejdå utan godnatt och godmorgon. ❤️ (229 dagar)

Helgen hemma var så skön. Jag åkte hem redan på onsdag så det var en långhelg med massa program. Jag har spenderat tid med familjen, varit och provat lite mera brudklänningar, gymmat med mamma, varit på sångövning hela helgen lång, ungomssamlingar, förlovningskalas och ännu stormöte i Kokkola. Och så har jag varit med Benjamin så ofta vi hunnit.
Sen har jag faktiskt köpt min brudklänning! Känns så roligt😍

Jag hoppas att ni har haft en bra och skön helg, det har jag verkligen haft. En vecka till och sen åker jag hem igen på fredag. En dag i taget. En vecka i taget. Det blir bra. 🌸
Godnatt alla fina.













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar