tisdag 9 oktober 2018

Tillbaka i Åbo

Hej!
Min förlängda helg där hemma var riktigt skön, det behövde jag verkligen! 
Fick bland annat hänga med denna sköna kille⬇️




Jag bakade även lite kanelbullar tillsammans med Elsa, en dag för sent men vad gör det? De smakade ljuvligt!


På fredagskvällen mötte jag upp två saknade vänner💕 Vi satt och pratade en stund på café och sen for vi och kolla Idol.




Jag har mest tagit det lugnt hela helgen. På söndagen firade vi Benjamins mamma, åt middag vid vårt och sen for vi med tåget till Åbo. Benjamin följde med denna gång, vilket är väldigt skönt för mig nu när Fanny är på praktik i Jakobstad.










Igår hade vi en mysig måndag med kort skoldag och på kvällen hämtade vi Pizza. Han kommer fara norrut igen på Onsdag, så nu ska jag njuta så länge han är här! 

Ha en bra dag alla fina, vi hörs🌸




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar