måndag 2 juli 2018

Nu börjar min semester

Godkväll från villan. Här sitter jag och tänker tillbaka på den fina helgen som varit. Förlovningskalas, mys med familjen och lite villahäng. 
Lördagens höjdpunkt var kog att se hur nöjd Arthur var med sin burgare vid Friends ☺️







...och som ni ser på bilden nedan så har jag fått fixat lägenhet! 😍 Det är ännu lite oklart vem jag ska bo med, eftersom det är en 2:a, men håller tummarna för en god vän👍🏼


och så har jag även fått semester!! Kan ni förstå hur skönt det är just nu😄




sitter som bäst och chillar vid villan. Mysmysmys.







Men ja, nog finns det ännu saker att grubbla över. Vad skulle ni göra om er partner och du fått studieplatser i olika städer.. och ni har planerat att gifta er inom 1 år.. Vi vet fakiskt inte hur vi ska göra, för int vill ju någon av oss bo från den andra.. men just nu ser vi inte någon annan lösning. 
Ber att det ska klarna. 
Och nog vet jag ju att vi skulle klara långdistans, vi skulle ju fortsätta vara tillsammans och allt sånt, men jag vill liksom inte klara det. 
Jag vill inte behöva klara det.


Men nu slut på den aningen negativa tonen. Nu tar jag semester och ska njuta av min fästmans närvaro innan han rycker in till drakan. ❤️🌸


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar