fredag 6 juli 2018

Mycket stuff för en billig peng

Hej på er!

Imorse steg vi upp kl 7 och efter ett snabbt ärende till Kronoby satte vi oss i bilarna och styrde kosan söderut mot Tammerfors. Där har vi nu då varit hela dagen, både vid IKEA och Särkänniemi. Just IKEA gillade jag att gå i, speciellt nu när man skall flytta och verkligen behöver köpa nya grejer till lägenheten! 

I något skede kan jag visa lite av det jag fick med mig hem, men i stora drag handlar det om köksgrejer som är nödvändiga plus lite möbler. 

En roliga dag bakom oss, men min stackars älskling blev sjuk under resan vilket var väldigt tråkigt. Men med lite vila på bönerna så ska vi tro att han är på benen igen tills morgondagens bröllop -där han ska spela på en vigsel.

Nu ska vi här i baksätet kolla färdigt andra halvlek. Jag är egentligen inte så intresserad av fotboll men här finns inte så mycket annat att göra. Ha det så bra, vi hörs! 🌸✨
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar