måndag 30 juli 2018

djupa tankar och Kalajoki

Jag är en sån person som gillar att ha framtiden på klart. Missförstå mig inte, jag gillar också att var spontan och hitta på något i sista minuten. 
Men att inte veta hur det kommer bli med något man är osäker på.. det skrämmer mig. 

Jag önskar jag kunde vara en sån som bara ber en bön och litar på att det ordnar sig. Och jag har försökt. Men det är så svårt.

Så många saker jag kunde sitta och gråta över för att jag är så rädd för eller osäker på hur det kommer bli. Och sen blir jag också lite arg och tycker att det är lite orättvist. 

Ja, ibland är det lättare att skjuta undan såna här tankar men en dag som denna tränger dom sig på. Så då måste jag bara om och om igen knäppa mina händer och försöka släppa det. 

För att avsluta detta med en lite positivare ton så sitter jag nu i en bil påväg till Kalajoki, på min lediga dag. Vi ska till någon strand och sen kanske hitta på något annat skoj sålänge vi är här. Vi har så vackert väder 😍

En bra dag och en skön vecka önskar jag er alla fina! ❤️









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar