onsdag 4 juli 2018

försöker ta vara på varje sekund

Benjamin åker iväg söderut på måndag. Militären är det som kallar. Det är alltså 6 dagar innan jag själv blir en av dem som börjar skriva #tj. Det känns vääldigt trist och surt, jag mår ju som bäst när jag är med honom. Och det har blivit så vanligt att vi ses varje dag när han jobbar i Jakobstad, så hur ska man nu klara av att ses typ varannan helg? Usch, jag vill inte tänka på det. 

Så nu, nu tar vi vara på varje sekund tillsammans. Vi har sovit två nätter vid villan och idag har vi kört runt och kollat in olika festlokaler för vårt kommande bröllop. (Ge görna tips på mysiga lokaler i bohemisk stil som rymmer 100 pers!!)
Måste även poängtera att Benjamin körde upp idag och klarade modedkorter ✨🙌🏼

Tanken var att vi skulle åka till Sverige eller södra Finland nu när vi båda har semester, men sen märkte vi hur mycket program vi båda hade som krävde att vi var hemma. Och helt ärligt, jag bryr mig inte. Sverige eller Finland, lyxigt hotell eller myggmat i hammockar. Det kvittar. Bara jag får vara tillsammans med Benjamin.

Nu ska vi hitta på något skojigt. Kanske kolla film, fa ut och kör ellet sen bara däckar vi hemma på soffan.

Ha det så bra alla fina! ❣️

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar