torsdag 28 juni 2018

Till hösten blir jag Åbo-bo

Ja ni läste rätt, av mig blir det Åbo-bo till hösten. Mot alla odds (som jag själv byggt upp i huvudet) så slapp jag in till Åbo Akademi och ska börja studera logopedi. Med andra ord: om 5 år är jag förhoppningsvis talterapeut.

Det var så oväntat, så roligt, så skrämmande och så spännande. Allt på samma gång! 

Som jag har sagt tidigare så litar jag på att det jag slipper in till är det rätta, men om jag ska vara ärlig så känns det nog lite (väldigt mycket)hemskt, tanken på att jag och Benjamin skulle bo i olika städer skrämmer mig.

Men fortfarande, jag litar på att allt har en mening och allt kommer bli bra.

Att jag slapp in, att jag var en av de 13 av mångamånga som sökte... det känns helt sjukt! Och jag är så tacksam 🙏🏼

Ska försöka blogga mera, men det sker så mycket just nu. Jobb mellan varven och imorgon har vi förlovningskalas. Roligt, men mycket.

Ha det så bra🌸











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar