fredag 29 juni 2018

gonatt från mig

Vill kika in och säga godnatt. Haha, jag är så konstig. Endera bloggar jag typ varannan vecka eller sen typ 3 gånger per timme.. 🙈 Men oh well, det jämnar väl ut sig i slutändan. 

Idag har jag jobbat från morgonen, började kl 07:00. Ett riktigt roligt skifte. Dock kanske det bara känns så eftersom det var mitt näst sita innan min semester☺️

Sen jag kom hem har vi bakat, städat och ställt till förlovningskalas! Imorgon blir det ännu småfix ute på bakgården. Det ska bli så roligt! 😄

Efter en "full-rulle-dag" kändes det självklart med bastu och spa på kvällskvisten, och visst var det härligt. 
Bastubad och sedan hade vi lite spamys jag och B. Jag ville fota men han sa att jag bara skulle ligga stilla och att jag fick skriva om det istället, därav bildbrist hehe.

Han masserade in hårmask i mitt hår, masserade mina tinningar och hårbotten. "Goals" med andra ord.

Nåja, nu sk jag sova. Lång dag imorgon också. Men en kul sådan. Godnatt från mig🌸




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar