fredag 8 juni 2018

nytt i garderoben

Hej på er! Nu är alla inträdesprov skrivna och känslan är obeskrivligt skön! 
Eventuellt ännu en intervju, beroende på ifall jag slipper vidare eller inte, men räknar interinrigt med det.

Hursomhelst, idag har jag köpte lite nya klädernär jag var i Vasa med mamma... så jag tänkte visa lite nu!

Dessa supercoola byxor hittar ni vid Gina Tricot och den svarta enkla t-pajta hittas vid BikBok.



Dessa skor är från dinsko 





Denna sköna outfit diggar jag! Hittade efter många om och men och efter mycket hjälp av den bästa försäljaren de "gamla" Molly jeansen vid Gina. Hade alltid förut M men plötsligt passade de inte när jag en gång köpte utan att prova. De hade tydligen fått lite olika modeller. 
Nåja, sidospår. Huvudsaken är det att jag har de perfekta svarta jeansen! Så sjukt bekväma, från Gina tricot alltså :)


Och denna sköna huppari är från H&M






Och sen denna läderkjol från Gina Tricot och den orange/gula tröjan från BikBok.







Tack för mig och tack till min trogne fotograf☺️🤙🏼















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar