onsdag 6 juni 2018

T o d a y

Hej på er! Här ligger jag i sängen och kollar på serier. Benjamin har blivit sjuk så iaf idag har jag inte varit med honom eftersom jag inte vill riskera att själv bli sjuk..för det skulle inte riktigt gå denna vecka.

Istället har jag tränat lite, caféat, varit på kalas, köpt lite grejer och pratat med B.

Bland annat denna palett fick komma med mig hem.





Detta bälte köpte jag också, eftersom jag verkligen behövde det!

Caféade med dessa två 💕





Idag övervann jag och Fanny också vår varg-skräck när vi for ut på en intervall länk i skogen, haha, allt gick bra🙈


Och sen denna goding som jag delvis fick till studentpresent av mamma och pappa.
 Gillar den verkligen! 





Denna vecka händer det mycket, I'll keep you posted! Men nu ska jag nog börja ställa mig och sova, hoppas ni har det bra🌸 Godnatt!












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar