fredag 1 juni 2018

Imorgon gäller det

Hej på er! 
Jag vet inte hur inträdesprovet gick så det kan jag inte säga. Skrivdelen gick helt bra men sen när vi skulle diskutera så var det lite stelt och hela vår grupp blev plötsligt tyst..men nåja, det blir som det blir med det! ☺️

I onsdags var jag med bland annat dessa killar🌸

I torsdags steg jag upp när B for till jobbet och for själv då på gym. Det är en härlig känsla det där -att träna på morgonen/förmiddagen.

Jag jobbade kväll på torsdagskvällen men jag och B tyckte att vi ville bort från den stressiga vardagen så vi for till hans villa då jag slutade. Bra val.






Idag, fredag, är det sista tillställningarna som gäller inför morgondagens firande. Just nu är vi vid skolan och övar hur vi ska gå imorgon osv. Det här ska bli roligt! 😄

Ha det så bra, vi hörs! 💞



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar