onsdag 21 februari 2018

Sakta men säkert

Jag har varit förkyld snart i 2 veckor och därför hamnat att ta en liten paus från tränandet. Men igår efter att jag var och simma så kändes det bättre än vad det har gjort de senaste 2 veckorna, så imorse när jag vaknade for jag faktiskt till gymmet. 

Jag tog det förstås lugnare än vanligt, för jag är så rädd att det endast ska dra ut på denna ”sjuk” period. Så nu får vi se om det imorgon är sämre eller bättre. :)







När jag hade tränat for jag hem, ställde mig i ordning och så kom min kusin Amanda hit på en kopp kaffe. Hon studerat i Umeå nu och vi hinner inte träffas så ofta, så det var roligt roligt att ha henne här.




Jag hamnade sen att fara iväg för jag skulle och köra med bilskolan. Allt gick nog riktigt bra, och imorgon ska jag med en större grupp till Vasa på halkbana.

Hoppas ni har det bra! 💕 vi hörs, godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar