måndag 5 februari 2018

Getting real


Lördagen var härlig, den lever jag länge på. 
Efter jobbet var jag på en mycket efterlängtad promenad med min vän, alltför länge sedan sist!
Efter det for jag och B till min systers för att mata katten. 
Där var vi sedan resten av kvällen. Skottade snö, lagade mat, badade utebastu och så kom mamma och pappa och vi gjorde vofflor och kollade film. 

Jag minns hur Benjamin stoppade om mig på soffan innan vi skulle åka hem, och under den tiden då jag halvsov så hade han fixat och städat undan allting! Han är så snäll min Benjamin.❤️









Idag då. Halvsjuk. Skrev matte preliminär. Gick det bra? Nej. Är det skönt att det är över? Ja så fruktansvärt. Fattar inte att jag kommer bli student i år, vet liksom inte hur de ska gå till. 

För att vara helt ärlig så är det rätt mycket som är osäkert för mig just nu. 
Framtida studieort, framtida skola, vad vill jag ens studera?
Framtida resor, ska jag verkligen åka till USA igen?
Har ännu till aldrig i mitt liv haft ett så fullspäckat schem som jag har denna månad. 

Men jag är lugn. Jag försöker iallafall vara det. Litar på att det finns en plan för allt. Det finns det. alltid. Och jag behöver inte förstå allt nu. Jag kommer förstå sen. 
En dag i taget.

Ha en bra vecka alla fina!❤️





2 kommentarer: