torsdag 8 februari 2018

D senaste dagarna har varit småjobbiga, men nu börjar det småningom ljusna efter Christoph Treiers pepptalk.  Han var och höll en presentation för oss abiturienter igår inför studentskrivandet, och det var -utan tvekan- det mest peppande talet jag har varit med om i mitt liv. Känns mycket bättre nu. 

Men vad har jag gjort förutom lyssnat på peptalk?

Bilden nedanför visar en del, penkkis.
Penkkisdräkt, penkkisplanring och penkkisredigering.. mycket penkkis just nu. Men det är roligt!



Har också haft en mysig filmkväll med älskling, där vi kollade vår serie och åt kina mat, nam!!





...och om någon missat det, så har jag 7 (!!!) dagar kvar i denna skola!



Och idag! Äntligen! Slapp jag till gymmet! Efter nästan en vecka utan vikterna började det kännas tomt. Jag har nämligen varit förkyld och sjuk så jag har inte kunnat träna.. men nu, nu är jag ”back on Track!”



Imorgon är det fredag, vilket innebär skola och jobb för mig, men så skönt med lite ledigt på lördag och söndag. Behöver nog det inför måndagens textkompetens! 
 
(This guurrl 👇🏼 is coming home tonight, and no one knows exept me 🙊🙊)


Sov gott nu alla fina, vi hörs ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar