tisdag 27 februari 2018

Måndagen var en bra start på veckan

Denna vecka inleddes med en dag i Kokkola med Jennie och Mia. Vi skulle inte ha något särkilt (inte jag iaf) men ville umgås och göra något på samma gång. Vi gick i lite butiker och vips så kom jag hem med ett par byxor och en klänning.



Till mitt försvar så var byxorna de bekvämaste jag någonsin har ägt och dessutom var de på mycket rea, så även om de var väldigt bra kvalite så sved det inte så mycket att betala. 

(Ni får ursäkta min systers dammiga spegel 🙈)

Från JC, så sjukt bekväma! 
Hade varit 69,90 
men var nu 44,90 





Klänningen var välbehövd för åtm vårens bröllop. Har väldigt många bröllop i sommar och insåg att jag endast har långa bal- liknande klänningar hemma.

Så denna klänning var från bikbok
Hade varit 34,90 
Men var nu 17,90







En rolig dag med dessa två. ❣️❣️



Senare ikväll har jag umgåtts med Arthur och Lina i stan i Jeppis och när Benjamin slutade så kom han hit.




 
Ha en skön vecka allihopa. Imorgon väntar nya äventyr. 
Ja, det kallas ju läsledigt, men tar man bort läs.. så har vi kvar ledigt. Och det, mina vänner, klingar rätt så ljuvligt i mina öron. ❣️

Godnatt.


2 kommentarer:

  1. Vilka studentskrivningar ska du skriva i vår? och hur många skrivningar skriver du allt som allt? :D Lycka till!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket! :D I vår skriver jag psykologi, modersmål, kortmatte och engelska. Allt som allt kommer jag skriva 6 st. :)

      Radera