måndag 12 februari 2018

Nu är det över

Hur mår ni idag? Jag hoppas att ni mår bra - att ni har haft en bra dag och att ni överlag är nöjda.
 Jag mår helt bra, så skönt när textkompetensen är över.
Det var faktiskt inte så svåra uppgifter, men man kan ju lätt ha tolkat fel och det - mina vänner - blir ett dyrt pris att betala. 

När jag hade suttit och skrivit i 5 och en halv timme värkte både rumpa och hand, så jag for till gymmet med systrarna Lina och Zara- och Arthur- för att få igång kroppen igen. 

 Nu efter gymmet...





...har jag ätit supergod mat som mamma hade gjort - kyckling, med nudlar/ris och en supergod sås till - och fixat med 2 st. presentationer som jag har imorgon i skolan. 

Kan ni fatta, två dagar kvar i KG???! Förstår inte det själv. 

Nu skall jag läs lite psykologi så länge jag väntar på Benjamin,
ha det så bra! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar