torsdag 28 december 2017

Sjuklingen uppdaterar

Hej på er! Hoppas ni har det bra, jag mår iaf mycket bättre. 

Sen sist har det inte skett så mycket i mitt liv. Samma puzzlebyggande, samma friends tittande, samma Benjamin (tack och lov) och samma myskläder. Det som dock har ändrat är min aptit och matlust, jag har kunnat börja äta vanlig mat och gissa om det är skönt?! 😍







Okej hela grejen med vilken app jag borde blogga på är ännu inte helt löst, så som jag gör nu går nog men det är lite småjobbbigt. Jag skriver och sätter in mina bilder i en app -men kan endast spara inlägget där och måste sedan publicera inlägget genom att öppna en annan app... men nåja, huvudsaken är ju nog att jag får någonting upp hit 😄

Nu ska jag kolla lite serieavsnitt men sen blir det nog läggdags för min del. 
Godnatt ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar