söndag 3 december 2017

Helgen i bilder

Fredag - vi firade Petra vid Norrby, en riktigt rolig kväll.

Lördag - Jag och Fanny went crazy with those juldekorationer vid Sunds julmarknad.
Sedan jobbade jag från 16:00-23:30... what a lilla jul huh? 😌

Nej men även om jag hamnade att vara i jobb så kom älskling hit sen när jag slutade och vi for ut på äventyr, hade det riktigt mysigt. ❤

(Vill också inflika om dedär örhängen som finns på bild. Köpte dem i lördags från ett stånd som fanns inne i sunds i lördags. Smyckena är ursprungligen från en organisation som heter Eden. Pengarna går direkt till prostituerade kvinnor i Asien. Eden är en organisation som hjälper drabbade kvinnor ur deras liv som prostituerade och varje smycke har en unik berättelse (som står skrivet) om en kvinna som Eden har räddat. Så fint. ❤)

Söndag - Jag har varit till bönhuset, varit ut och äta med Mamsen, Papsen och Benjamin och sedan umgåtts med B här hemma.

Nu är mina läxor gjorda och jag säger godnatt och sov gott alla fina.👑

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar