tisdag 26 december 2017

hjälp mig hitta app

Anledningen till varför det här står så tomt här är för att jag ännu i inte har hittat någon behändig app för att skriva blogginlägg på min nya IPhone 6. 
Om ni har tips på någon smidig och behändig app så får ni jätte gärna höra av er i kommentarsfältet här nedan.

För det är så tråkigt att läsa ett inlägg utan bilder och det är just så denna app är som jag skriver i nu, det går inte att ladda upp bilder här.

Så skriv snälla, om du vet någon app som fungerar bra, tack 😊


4 kommentarer:

  1. Vet int om funkar på Iphone men Nouw funkar bra :)

    Kram från din sjuklingskompis <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nouw fungerar int när ja har blogg via bloggpost tyvärr 🙂
      Kram på dej å 😘

      Radera
  2. Svar
    1. Ja det var ju den jag hade innan, men om int ja e riktigt dålig på att hitta appar så är den inte tillgänglig med min nya telefon.. :)

      Radera