lördag 16 december 2017

HICKAP

På senaste tiden har jag gillat att shoppa via nätet mera än i en fysisk butik. Kanske för att det känns smidigare, lättare och för att man inte behöver vara social? Haha, nej men det har nu bara blivit så.

Jag har köpt 2/3 av alla julklappar via nätet och ja, det är ju nog mycket smidiagre.

Jag kan ju inte sätta ut vad jag köpt åt andra men idag fick jag hem ett paket från HICKAP och en av grejerna jag fick hem var till mig själv -nämligen en stor puderborste! Ni fattar inte hur mjuk och skön den är, man vill liksom bara sitta och lägga puder hela dagen.

Så det är mitt tips till dej som inte har hittat julklappar ännu, beställ via nätet. Man kankse tror att de inte hinner komma mera, men faktum är att de allra flesta nätbutiker i närheten endast tar 3-5 arbetsdagar. Så beställ på måndag så får du dem senast på fredag, lätt och smidigt!

Nu ska jag iväg till Kokkola med Benjamin och Zara och Robin. Jag ska bl.a. köpa en ny telefon och de andra har några klappar kvar att köpa.

Hade bra, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar