tisdag 26 december 2017

F i n a l l y

Som ni märket nu så är mitt lilla problem löst, skönt att kunna sätta upp bilder igen utan problem.

Jag hoppas att ni har haft en riktigt skön och välsignad julhelg, att ni har ätit mycket och god mat och att ni mår bra. 



















Min julhelg var väldigt skön och avslutades med vår julkonsert i Konoby Kyrka, så himla mäktigt! Tänk er julaftonsnatten, en fin kyrka med mysig belysning, en kör som sjunger minst 4 stämmiga julsånger. Tänk er sen att alla (ca 900 pers) ställer sig upp och sjunger med i sista psalmen -härlig är jorden. Ja, jag tror inte en enda själ lämnade byggnaden oberörd eller utan julstämning.








Men fastän allt varit så bra och härligt så höll inte min hälsa riktigt med. Jag skall inte tråka ut er med detaljer men jag kan säga att jag inte äter så mycket, och dricker mycket cokacola...

Så nu när jag är hemma eftersom jag inte kan jobba och inte heller åka iväg nånstans pga smittorisk så blir det mycket puzzle, filmmys och så har nog B vågat sig till vårt ändå -vilket är skönt för jag gillar inte att vara ensam.









En fortsatt skön vecka vill jag önska er alla, hoppas ni mår bra ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar