torsdag 1 juni 2017

In love with the dress

 På lördag har vi ju skolavslutning och många av mina vänner tar studenten och jag måste ha en ny klänning till det. (eftersom alla jag provade här hemma antingen var för korta eller för trånga. Jag gick i varje klädbutik i stan och hoppet efter att hitta en klänning minskade i takt med varje steg som jag tog. 
Sen plötsligt, vid Kappahl, stod denna skönhet framför mig och jag tänkte "den här är så fin så jag vågar inte prova den, den kommer ändå inte passa bara därför". Men det gjorde den och nu hänger den här hemma i min garderob. Nej, inte inne i garderoben, den hänger framme på min klädstång här i rummet, så att jag får beundra den.
Haha, nej men seriöst, jag är nykär i denna romantiska gammalrosiga(bilderna ljuger lite när det kommer till färgen), upptill virkade klänningen.
In love. 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar