torsdag 15 juni 2017

Att p l a n e r a med kalender

Jag har fått fss:s (aka finlands svenska skolungdomsförbund)kalender. Denna sträcker sig endast tills hösterminens början, men hoppeligen får jag en ny då.

Som jag redan tidigare har skrivit så blir jag lätt uttråkad och och kan inte sitta hemma och göra ingenting, och lättare blir det inte när jag är ensam hemma.
 Så nu  under de dagar som jag är ledig/jobbar kväll så har jag haft lite problem eftersom jag inte slipper någonstans och är alltså ensam hem hela dagen.
När det har varit som värst har Benjamin sagt till mig att göra en "to do list" så det var det jag gjorde idag. Och det fungerade helt utmärkt med denna kalender! 






Så nu sitter jag här, efter morgonmål, promenad, träning(dusch), hälsa läsning och bloggar. Jag har inte skrivit på boken idag men det kommer jag göra efter jag har bloggat klart. Ikväll blir det sedan avskedsfest och innan det ska jag gå med Jennie för att köpa något inför det :)





Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar