torsdag 8 juni 2017

Helsingfors h a u l

Jag tänkte att det kunde vara roligt att visa det jag köpte under vår korta resa till Hesa, om inte för ni läsare så iallafall för mig själv :) 

Målet var ju inte att shoppa, jo en jacka hade jag som plan att hitta.. kom jag sedan hem med en jacka? Nej. 
Men lite tröjor, underkläder och ett par byxor fick jag med mej hem och nu så har jag tänkte visa några utav plaggen. Märk väl vår röda, "fina" vägg i bakgrunden..men det visar väl på liv och skoj skulle jag vilja påstå.


Den här tröjan köpte jag bara för att jag ville ha en vanlig skön tröja, och tro mig.. denna tröja är verkligen skön! Sen gillade jag också att det stod "confident" på den och den var helt sjukt billig också. 
Från H&M, kostade under 10euro.


Denna T-skjortan är från Gina Tricot, jag vill minnas att den kostade 9.95 e. Väldigt bekvämt material och bra när det går att använda till lite vad som helst.



Denna är kanske min favorit, blev helt kär i den när jag såg den och tänkte att jag måste ha den, haha. Den hittar ni vid Cubus, priset var 34.95 e.





 Den här gröna tröjan finns vid BikBok för 19.99euro i flera olika färger. Väldigt enkel men också snygg, så den går att använda lite här och där.





Jag gillar verkligen Monki, så sjukt cool butik. Denna tröja fick jag med mig hem därifrån denna gång. Kostade runt 20 euro, minns inte exakt.






Denna svarta, enkla topp kommer från Cubus och den köpte jag för att jag ofta är i behov av just en sån topp. Den kostade 14.95 e.



Dessa byxor är så sjukt coola och jag diggar dem, köpte dem mest i tanke på en konsert vi har på lördag, men kommer absolut använda dem utöver det också. Från H&M och priset var 34.95, skulle jag minnas.

Hade bra, kram :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar