tisdag 30 maj 2017

Prince charming

Hej på er alla, hoppas ni har det bra, är friska och har det lugnt i skola/jobb osv. Själv har jag varit hemma med sjuk hals och förkylning idag. Med tanke på att jag skulle ha haft körövning och 2 gymnastik lektioner så antar jag att det var rätt val.

Då jag var hemma idag kom på jag mig själv att jag inte kan göra ingenting. Jag kan inte ta det lugnt, jag kan inte chilla. Inte när jag är ensam.

Så när jag blev rastlös efter 4 serieavsnitt for jag på en promenad med hundarna, med det samma när jag kom hem igen började jag städa.

Jag städade, tvättade kläder, vek bort kläder, tvättade mera.. and so on.

Sen började jag baka pizzadeg, prova klänningar medans degen jäste, satte ut hundarna, lackade naglara.. ja, ni fattar grejen.

Men sen kommer han då, min prince charming. Med han kan jag ta det lugnt, med han kan jag chilla, med han kan jag göra ingenting.
Visst. Jag kan få känslan av panik att jag måste göra om vi ligger och latar oss en längre tid.. men det går så mycket lättare när jag är med honom.
Tack hjärtat ❤

Godnatt fina ni, sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar