söndag 7 maj 2017

B o n f i r e

Det känns som om denna helg har flugit iväg och att jag släpar bakom någonstans här efter.
Jag har jobbat 2 av 3 dagar ihelg, och min "lediga" dag gick åt konfirmationskalas som jag redan skrev om i mitt tidigare inlägg.

Ikväll efter vi for från Benjamin så har vi varit med Mia vid deras villa vid långgrundet. Vi grillade kött, och pratade och hade det roligt. Där var också farmor och farfar som bor där under sommaren, så vi satt och pratade med dem där ungefär en halv timme.

Jag tycker det är så roligt att vi har så bra relation till dem, fammo och faffa. De fungerar ju som både far och morföräldrar, eftersom jag aldrig hann träffa min mormor eller morfar. Och det sköter det jobbet bra. Ta hand om era nära gamla så länge de finns kvar här på jorden, ta vara på tiden. ❤

Nu säger jag godnatt. Hade gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar