tisdag 14 mars 2017

New clothes and a make o v e r

Jag beställde skor från wish som jag aldrig trodde att jag skulle få. Och om så än var fallet så tvivlade jag starkt på att 16 eur för ett par snygga skor inte kunde vara ett par snygga skor.
But wish, you proved me wrong.

Jag är super nöjd med skorna och även om storleken är lite för stor (beställde 37,5 men fick 38) så är de väldiga snygga och jag kan sätta i en extra sula i nödfall.

Klänningen hämtade jag också från sömmerskan idag. Eller mamma gjorde det. Resultatet blev super efter att hon tog bort ca 20 cm från längden och kortade axelbanden.

Något annat roligt idag var att jag fick göra en makeover på Jennies hår. Vi färgade och klippte det och både hon (om hon var ärlig haha) och jag blev väldigt nöjda med resultatet! 😃

En riktigt god natt önskar jag er alla!
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar