fredag 3 mars 2017

Ännu ett hejdå

Ikväll har jag sagt hejdå till Benjamin igen. Vi tog hand om Eddie ca en timme på dagen och senare mot kvällen var vi vid Mr. Banks och åt.. något annat än det har vi inte gjort, förutom att vi har packat till Benjamin och bara tagit det lugnt.

Han åker iväg till Hemavan med TP imorgon och jag är glad för honom eftersom jag vet att han verkligen gillar sånt. Själv skulle jag kanske inte betala pengar för att få sova i snöbivacker och allt vad de nu ska göra. Men jag förstår det, så pass mycket att det intresserar mig, och jag vet att han gillar det så jag hoppas att de får en riktigt bra resa.

Tråkigt att säga hejdå, speciellt när han då inte kommer ha nät till mobilen alls. Men det är okej, sånthär att vara bort ifrån varandra är väl nyttigt det också... sägs det.

Godnatt alla fina, sov gott❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar