onsdag 29 mars 2017

Kokkola

(Vill först och främst ursäkta för att bilderna är av så dålig kvalite nu för tiden. Jag har nämligen lyckats få sprickor över kameran på min mobil)

Igår hjälpte jag Adina att flytta och sen var jag ut och gå en lång och skön promenad med Jennie. Det är en välsignelse att få ha såna vänner som man kan berätta allting åt, gå i timmar och bara brata om allt och inget, att ha någon där som lyssnar, försår och känner med en.

Efter skolan idag for jag och Benjamin till Kokkola eftersom han hade musikteori och jag gärna ville gå i stan sålänge. Vi hann äta innan hans lektion började och efter det gick jag på i lite butiker.

Jag köpte ett par svarta byxor eftersom jag verkligen behövde det, svarta byxor har nämligen en tendens att gå sönder. Sen köpte jag lite smycken bland annat till bröllopet nästa helg, och en tröja jag bara inte kunda sätta tillbaka efter att ha provat den 3 gånger.

När vi efter 3 timmar i Kokkola var klara styrde vi kosan mot norrby. Där har vi spenderat resten av kvällen med att göra exakt ingenting förutom att ta det lugnt.

Det spelar ingen roll vad jag gör med B så har jag roligt.
    Jag vet inte om det är hans charmiga sätt att vara, hans godhet och tålamod, hans sångröst, hans tro, hans tröstande kramar eller hans leende som gör mig så knäsvag.. men jag tror att det är lite av varje som gör att jag faller djupare och djupare för honom för varje dag som går. ❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar