söndag 1 januari 2017

New years eve

Gårkvällen spenderades vid Jennas i Fäboda med hon, Pepe och Benjamin. Vi hade en riktigt lugn och mysig kväll. Vi gjorde super god mat, lövbiff och klyftpotatis. Sedan under kvällen spelade vi lite spel, badade i deras utespa vilket var helt underbart skönt, sen bara åt vi gott och tog det lugnt.

2016. Jag fick börja arbeta vid friends i början av året. Jag har fått vara med vänner, familjen och så träffade jag honom jag älskar och i.o.m det har jag fått en till familj. Sen har jag bl.a. blivit myndig och fått körkort och fått vara med på en massa roliga konserter med den aglepta och Timbre. Jag har fått resa lite också, bl.a. rill Kreta, vilket var ett så sjukt vackert ställe.

Ja, listan kunde göras lång.. Men jag kan dra den slutsatsen att 2016 har varit ett riktigt super bra år för min del.

2017 började riktigt bra, med Benjamin vid min sida.
Jag tror och hoppas att 2017 kommer bli ett riktigt bra och välsignat år. Jag önskar er en bra start på det nya året.
Hade❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar