tisdag 15 november 2016

w i n t e r w o n d e r l a n d ~läs: snöstorm och iskallt

Hej på er ! Idag bloggar jag från min dator för ovanlighetens skull, jag tror att jag ska försöka göra det till en vana, det blir så mycket bättre då. Mer genomtänkt och lite bättre konstruerat.

Okej.

Det är vitt ute. Alltså, verkligen vitt. När jag går ut till postlådan och tillbaka (30 sekunder) så syns inte mina fotspår längre. Då är det vinter, enligt mig.

Men missta mig inte, jag gillar verkligen snön, vintern, julen.. det är så himla mysigt! Julafton och min födelsedag två dagar innan. Ja, December är en härlig månad, trots kölden.

Men en sak är jag skeptisk inför; mig själv bakom ratten. Imorgon har jag min fjärde körlektion. Imorgon. Ta en titt ut genom fönstret, hur ser det ut? Ja, exakt hur tror ni det kommer gå när Maria ska öva på backstart imorgon?

*Djupt andetag*

Nej men nog skall det väl gå bra ändå (försöker jag intala mig själv), jag har ju en super bilskoleläraren som kan bromsa åt mig i värsta fall.

Benjamin var här idag efter skolan, vi fixade bort lite läxor och gjorde varmsmörgåsar. Kvällen fortsatte senare, nästan lika mysigt, med friends personalmöte.
Nu kommer lite bilder från i lördags när jag, Jennie och Zara var ut i kölden och log lite stelt framför kameran.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar