lördag 19 november 2016

Konsert

Imorse vaknade jag av att Zara spillde vatten på mig, ja alltså.. en sådan syster har jag. Men jag kom ju mig snabbt upp på fötterna ialla fall.

När jag hade vaknat hjälpte jag fanny att göra sig redo inför kvällens konsert.
Jag hittade sedan mitt cosmetique presentkort så jag och Lina bestämde oss för att gå dit en vända. Hem kom vi sedan glada med varsin ny foundation i handen.

Benjamin kom till vårt en vända, men vi har båda två olika konserter ikväll så han for hem igen rätt så tidigt.

Lina skulle på blogg galan, så jag sminkade henne och stylade hennes hår innan de skulle köra till Vasa.

Nu sitter jag i kyrkbänken och fannys kör "florakören" tågar snart in tillsammans med "Brahe Djäknar". Jag tror det kommer bli en riktigt fin konsert.
Senare ikväll vet jag inte vad som händer. B kommer nog hit när hans konsert är färdig och sen blir det kanske US eller så bara en lugn kväll hemma.

Ni ska ha det bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar