torsdag 17 november 2016

Reunion

Vi hade en mysig reunion vid mr. Bank. Så himla roligt att se dem igen! Några av tjejerna hade jag inte pratat ordentligt med sedan vi gick ut nian, helt sjukt vad tiden går snabbt!

Pizzorna var i alla fall super goda, det var faktiskt första gången för mig där och jag gillade det verkligen. Mysigt ställe och god mat.

Vi pratade om våra liv, vad som hänt, njöt av maten och skrattade som vi förut har gjort i Oxhamns matsal. Härliga tjejer❤

Nu ska jag gå och lägga mig, godnatt från en trött men glad tjej.

2 kommentarer:

  1. Luciaföljet som jag deltar i ska sjunga vinternattens tid, vi hittar varken noter eller sångtexten. Kan du hjälpa oss med det? Vi har sett på din video och du sjunger jätte vackert!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Tack för det första 😊 Men noterna hade jag lånat av min syster och hon hade fått den från hennes skola. Jag vet inte alls vart noterna tog vägen efter vårt luciafölje, så tyvärr kan ja int hjälpa er så mycket..

      Radera