onsdag 9 november 2016

4/5

Jag börjar skymta ljuset, haha.  Fyra av fem prov är nu skrivna och snart, snart kan jag börja andas normalt igen(iaf intalar jag mig själv det).
Det är mycket på gång nu, med jobbet, skolan, julkonserter i massor, och att sen hinna leva på sidan om det också. Ja, det blir lätt lite krångligt det.

Men jag måste bara sluta fokusera på det som känns stressigt och istället ta en sak i taget och vara tacksam för allt jag har. Ibland ger mina egna texter mig insikter också😂

Idag skrev jag filosofi prov och det tog bara 1 timme så pappa hämtade mig just från skolan så jag inte skulle behöva sitta och vänta tills bussarna går, kl. 15

Idag kallar också jobbet, börjar kl.16, men det var skönt att komma hem tidigare idag så jag himner andas lite innan jag skall iväg igen.

Jag önskar er en bra fortsättning på dagen, kram❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar