tisdag 28 april 2015

Vädret doftar sommar

Imorse började jag 10= väldigt skönt.
I morgon börjar jag också 10=väldigt, väldigt skönt.

Efter skolan hade vi general repetion inför "ordet är vårt" kvällen vid after eight nästa tisdag (5.5) kl. 7 Kom dit on ni vill ;)

Sen var det teori på kvällen, det gick helt bra. Slutspurten med teoriproven är snart över, vilken lättnad alltså!

Sen gick (!!) jag hem i brist på någon som ville hämta mig och lite egenvilja. Men vädret var såå sommar så det var nog bara skönt!
När jag kom hem började jag fixa småsaker och sen blev Malaga resa inställd helt, tråkigt, men så är livet. Vi fick det inte planerat in i denna stressiga Maj- månad. Ist blir det något spa hotel..

Minns ni när jag skrev att jag längtar till Maj för då är stressen förbi? Tja, alltså, haha, det är nog snarare tvärtom. Stressen reser agg nu, blir bara större. Men som man bäddar får man ligga, mitt eget fel att jag går med i en massa saker. xD

Godnatt nu alla fina, snart är helgen här igen! #Positiv

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar