tisdag 14 april 2015

Jag har 28 skoldagar kvar, wooops.

Dagen var lång och satt i ett, men det var en bra dag! :)
Skolan gick snabbt, i kokkola hittade jag vad jag skulle ha.. och sen lite mera också..haha!

Egentligen körde vi dit för att mamma skulle ha nå gardinstänger, jag och zara nå underkläder och Fanny var med som moraliskt stöd typ.. Ja alltså det sa vi i alla fall, men det blev aningen mera kläder ;)
Plågades av doften av Zaras Arnolds munk i bilen på väg hem, så jag smakade en bit. Ibland är det så skönt att vara onyttigt och bara bryta alla "diet regler".

När vi kom hem måste jag snabbt iväg på teori. Och när jag kom hem från teorin skrev jag en 8 takts melodi med Adina.
Sen blev det träning med Fanny och sen kollade typ hela halva familjen på "surprising wedding proposals" .. några av oss grät, några skrattade och andra var emotionless.

Säger godnatt nu, imorgon väntar en ny dag. En chill dag.
Skola, träning, sånglektion, och provläsning.. tja, vi behöver inte sätta så mycket tyngd på den sista punkten.

De små fötterna är då mitt nya syskonbarns fötter, hur söta är inte sockorna som Adina har stickat! Längtar att få träffa dendär lilla killen, längtar!

Grattis om ni orkade läsa allt, grattis!
Godnatt alla fina, sov gott! :)

2 kommentarer:

  1. Hej, hittar man den där new york tröjan på hm:s hemsida? :)

    SvaraRadera
  2. Hej! Försökte kolla sådär snabbt men hittade inte exakt samma, bara några som var med annat tryck. Så jag vet tyvärr inte, men du kan ju söka själv, jag hade inte så mycket tid.. men annars finns den ju vid HM butiken! :)

    SvaraRadera