onsdag 1 april 2015

Sistaminuten planer

Som ni kanske har märkt har jag på sista tiden varit rätt så stressad, och nu har jag tagit ett beslut som jag sent kommer glömma.
I stället för att senare i höst börja i KronobyGymnasium.. blir det ett mellanår. Då kommer jag spendera mesta tiden i Canada, hos mammas kusin. Hon, mammas kusin, och hennes familj bor på en ranch där och allt är i stort sett redan fixat.
Jag kommer att ta hand om bland annat deras hästar och andra djur. Kommer också sköta deras många barn.
Är sjukt nervös, men också jättee taggad!! Det känns helt overkligt, men allt är redan bokat och klart. :D

Ha en fortsatt bra dag ! :)

5 kommentarer:

  1. Mamma har ingen kusin i Canada! Tsss 😅

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mamma har visst en kusin i Canada, men det var nog bara den delen som var sant. #aprilfools xD

      Radera
  2. Mariiiaa! Slut ti luras! Ja tänka tugg tuggummi i halsen! Ja läst i först nu å trodd hejlt allvarligt att du sku fara! Ja hadd rej nästan kolla flygbiljetter så ja sku kuna koma å hälsa på dej! Hahaha.. :D He e kul att läsa din blogg så man vet lite vad du sysslar me! :)

    SvaraRadera