fredag 3 april 2015

Let's PREMIÄR

I morse när jag väcktes av mamma (10 minuter innan min första lektion skulle börja) kände jag bara att kroppen inte orkade. 25 minuter senare var jag ändå i skolan, på husis. Läraren sa bara att jag skulle baka en stor pizza åt mig själv och tänka på att det snart är påsklov.

Sen var det bara fackuppsats skrivningar på modersmål.

När jag kom till sista lektionen sa min lärare att hon tycker synd om mig eftersom jag har så mycket nu, så hon skickade hem mig och Julia.

Jag for hem till ett nystädat hus, åt snabbt och for till gymmet med Lovisa! Oj, vad jag har saknat det.

När jag kom hem sov jag lite och  chillade med syskonbarn.

Sen blev det premiär! Publiken var helt mäktig och om man såg i deras ögon så beskrev nog tårarna att de tyckte lika om vår musikal.
Efter en lång premiär och premiärfest så for jag ut med mina vänner till kokkola. Träffade Andrea som är i Kokkola ihelg.
En riktigt lyckad dag har det varit :D

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar