lördag 3 januari 2015

#tb2014

Vet inte var jag ska börja... eller sluta heller för den delen? Vet bara att 2014, det var ett super år. Verkligen. Super.  Okej, visst. Det fans självklart motgångar och så, men alltså det är ju helt enkelt en del av livet.
När jag bläddrade igenom allahundratals bilder jag hade insåg jag hur bra detta år har varit. Saknad efter vänner finns, men har också lärt känna en massa nya människor. Så tacksam! Sommaren 2014 var något alldeles speciellt. 
Hur länge som helst har min dröm varit USA, den slog in och jag kan ALDRIG ångra den resan. Jag växte i min tro och i mig själv, träffade vänner för livet och ja, det går helt enkelt inte att beskriva. 
2014 var bra bäst. Så enkelt är det!

Hoppas att 2015 blir lika bra och givande.
FÖRLÅT för typ 1000 bilder, men jag bara älskar att titta tillbaka på detta år.

NYÅR 2014 
                        BLANDADE BILDER FRÅN VÅREN




                                             JENNIE 16
                                     FRANCE ~ PARIS 






                           SOMMARLOV ~ BARNPASSNING







                                                           
                                                   MINNEN


                                  ETT  PAR HEJDÅ SELFIES 



               
               BÄSTA RESAN I MITT LIV HITTILLS ~ USA





















                                 
                                              SENSOMMARMINNEN



                                              HÖSTEN



                                
                               HELSINGFORS ~ SELAH



                                                        
                                           STILL AUTUMN


                                              
                                             VUOKATTI 
                        vet inte varför alla bilder härifrån blev så suddiga när jag laddade upp dem?





                                                
                                            LILLAJUL





                                             RYSSLAND 







                                           LUCIA ~ JUL


                            MINA POSERANDE KOMPISAR







JUL ~ SWEET 16





                                               
                                            NYÅR 2015



TACK till ALLA som gjort 2014 till ett super år, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar