tisdag 27 januari 2015

En bra dag

Idag har det varit en riktigt bra dag. Skolan var helt okej och sen när jag cyklade hem var det inte alls jobbigt med tanke på föret och vädret. Ja, garna var plogade så man bara svischade fram och solen värmde så kölden försvann. Sen så fick vi också kokosbollar och godis som vi ska sälja från hejjarklacken. Och ja, jag kunde ju helt enkelt inte undgå att provsmaka..
Har sen suttit fast i min nya bok hela eftermiddagen och efter drygt en timme ska jag till ABC för att planera lite med två andra tjejer.
Hoppas att jag hinner smätta in ett träningspass när jag kommer hem, det borde jag nog hinna!
Men ikväll ska jag verkligen tidigt i säng .. ska upp 6 (!!) i morgon eftersom vi ska till Kronoby gymnasium på studiebesök.
Hade bra 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar