fredag 9 januari 2015

Poesifredag

Började min fredag med övning till musikalen, eller förberedelser och improvisations övningar. Sen friends med mamma och pappa. Bäst ❤

En poetisk dikt om kvällen hittills.

Hej tjena hallå mina fötter är nästan blå. Av allt gående och förbipassernade på tå. Här sitter jag med mina två, söta som bara få. Vi borde kanske göra en tablå, men vi är ju så få så få. Men nu ska vi hitta på, kanske ni kommer se oss då. Ute på galej, med fötter och händer små.  Det var bara ett skämt kan du förstå,  ska du komma med? Kanske ut gå. För vi är den bästa triolen i världen, kom med oss och se dig runt med oss på färden.

Okej, jag är trött, det är jag, det är vi, som verkligen. Alltså, trött.
Efter en sjukt rolig fredag, som inte är slut ännu. Har det bra, sitter i sängen och pratar och äter. Hadehadehade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar