tisdag 27 januari 2015

Prioriteringar

Varför lyckas jag aldrig lägga mig i tid? Det är en fråga jag kommer att ställa mig själv om och om igen i många år framöver. Även så ikväll. Ska ju upp snart, ifall jag inte vill missa bussen, vill säga.
Har alarm efter alarm efter alarm, så jag borde ju nog vakna tycker man.

Men tillbaka till fråga.

När klockan närmade sig 9 hade jag kämpigt stånkat klart med träningspasset och hoppade i duschen. Tänkte att senast 10 ska jag vara i säng. Okej vart for den tanken? Nu är klockan snart halv 12. I' outta here. Började städa rummet, skriva och sådant som gör att tiden flyger.

I slutändan sitter jag här då och allt handlar väl ändå om vad man prioriterar. Menmen, ibland önskar jag att jag var lite klokare.
Godnatt och sov gott 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar