måndag 5 januari 2015

2014 Q/A

Hittade frågorna på Jennas blogg och tänkte att jag också ville besvara dem på min blogg :) Så ännu en djupdykning tillbaka till 2014.
Om det är något ni vill veta mer om mitt 2014 år och jag inte har nämnt det, så är det bara att fråga som en komentar. 😊

Vad fick dej att må bra 2014?

Definitivt vänner och familj, sena kvällar och spontana äventyr, min tro och USA resan, kärlek och mat!

Höll du några av dina nyårslöften?

Att sluta äta onyttigt och träna mer? Träna, ja det gjorde jag, ibland nästan för mycket.
Sen maten..I början på året blev jag nästan tokig av att jag kände att jag måste äta nyttigt. Men seriöst, jag älskar mat. Och om man älskar något så ska det väl synnas? Hahha det där var inte så seriöst men nej, jag tror inte att jag klarade det löftet hela året ut.

Dog någon som stod dig nära?

Inte någon sådär riktigt nära, ingen som jag hade en nära relation med. Som tur är.

Vilka länder besökte du?

Frankrike, USA och Ryssland.

Är det något du saknade år 2014 som du vill ha 2015?

Är tacksam över 2014, om det fanns något jag ville ha men inte fick så var det nog bäst så!

Vilket datum från år 2014 kommer du alltid att minnas?

30.6-16.7

Vad var din största framgång 2014?

Framgång vet jag inte.. men utvecklade min sångröst något och sen känner jag också att jag under 2014 stärkts i min tro.

Fick du vad du önskade dig på din födelsedag?

Ja det fick jag.

Har du varit sjuk eller skadat dig?

Nej, ändast träningsverk och nackspärr och förkylningar.

Bästa köpet?

Massa kläder och sånt, minns inget speciellt dock. Eller kanske om flygbiljetter och sånt räknas!

Vad spenderade du mest pengar på?

USA, helt klart. Alltså då själva resan och sen allt shoppande där.

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2014?

I dont dance, USA resan i musikväg typ. Happy, all of me, stay with me.

Vad önskar du att du skulle ha gjort mer?

Jag gjorde mycket, men kanske ta för mig mer och våga stå på mig själv.

Vad önskar du att du skulle ha gjort mindre?

All slags onödig drama!

Vad gjorde du på din födelsedag 2014?

Det var ju nyligen. Den 22 december spenderade jag först med familjen och sen for vi till alexanders och var ut lite för sent för att det var måndag.

Vilken var din favorit tv serie?

Arrow, chicago fire, nashville

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar