fredag 23 januari 2015

En ytlig sak jag inte kan konstruera

En sak jag är riktigt dålig på är att lacka naglar. Jag älskar att ha långa naglar (missta mig nu inte, jag vill INTE ha häx naglar.) ..när jag var liten fick ingen klippa dem.
Jag gillar också att ha fina naglar, även om det är typ världens mest ytligaste grej, jag bara gillar det, okej.
Men jag måste ju bara säg att det är så himla tråkigt att sitta och pyssla med dem, speciellt när jag suger brutalt på det. Ska visa med en bild så förstår ni bättre.

Jag satt och kollade på "nagelbilder" och fick inspiration. "Aa, men de där vita med den där fjädern på.. den ska jag nog fixa till!" "Eller kanske den rosa, wow" Såg inte alls märkvärdiga ut.
Så jag plockade fram min nagellacks arme, och höll tumnarna.

Oh well, haha skrattar, jag skrattar.
Godnatt på er alla fina, i morgon blir det JG studiebesök, eftersom det är obligatorisk för hela halva skolan. Börjar därför senare, woops och hinner bara ha 1 (!!) vanlig lektion, och det är studiehandledning och det är typ inte ens en lektion heller så winwin. Slutar ett, det är fredag, bara toppen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar