lördag 18 augusti 2018

...men störst av dem är kärleken

Ännu ett vackert bröllop är förbi och jag kan inget annat än att glädjas efter denna kväll. Gud är god och visar sin kärlek på många olika sätt. 
Edith var helt otroligt vacker, och det var nog svårt att hålla tårarna inne när hon kom in i kyrkan med hennes stilige man till pianomusik. 
Så vackra tillsammans💕















Allt var så fint och stämningen på festen var väldigt skön och chill, alltså på bästa sätt. Jag sjöng lite tillsamnans med andra och hade lite program med ett par vänner. Festen var lyckad och så otroligt vacker! 







Längtar till nästa sommar då det är jag som får stå brud😍 Tänk att det är mindre än 1 år!!
 Haha, nå nu ska jag sluta dagdrömma och börja drömma på riktigt. Riktigt snart kommer Benjamin genom dörren efter natt tåget hem från dragsvik, det känns overkligt men sks bli så skönt att äntligen få hem honom!
 Godnatt från mig💕

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar