tisdag 7 augusti 2018

Glada nyheter och fullproppad vecka

Hej alla fina! 
Vilken vacker dag vi har fått idag, liksom alla andra dagar denna sommar. 
Idag är det tisdag och jag har kvälls skifte, men inte så mycket mer än det. Jag börjar kl 15 och slutar där runt 10, beror på hur länge det tar att stänga. 

Så det om det idag. 
Imorgon ska vi till Vasa med systrarna, mamma och svägerskorna, det ska bli roligt!
Med Benjamin borta i 2 veckor så hamnar jag att sysselsätta mig rejält för att inte tänka på honom ständigt. Och denna veckan är verkligen fullproppad!
Måndag: Jobb
Tisdag: Jobb
Onsdag: Vasa och kompishäng på kvällen
Torsdag: Övning inför lördagens vigsel och Jobb
Fredag: Jobb
Lördag: Bröllop

Ps. Imorse bokade jag Kronoby Kyrka för vår vigsel!! Jag är så glad just nu! Nu har vi kyrka och festlokal fixade.. två av de sakerna man verkligen måste vara ut i god tid med! 

Jag har även (för skojs skull) börjat laga programhäften för festen, inbjudningskort och  börjat skriva på en sång. 
Vi kommer att göra rätt så mycket själv, så därför börjar jag redan för att det inte skall bli stressigt sen när det närmar sig. 

Folk brukar få lite roligt åt mig då jag är så ivrig att planera, men jag gör det bara för att jag tycker att det är så himla roligt!

Det skulle kanske vara en rolig grej att jag här på bloggen uppdaterar om olika saker inför bröllopet, så blir det som en rolig grej. Och kanske även tips till den som skall gifta sig...? Ni får protestera om det inte alls intresserar, haha ;)
Nästa agenda är att hitta en fotograf och boka hår och smink. Har redan varit i kontakt med en och väntar på hennes svar.. det skulle vara helt perfekt om vi fick henne!

Nu önskar jag er en bra dag, kramkram.


   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar